גולן טלקום: יותר מ-50 אלף לקוחות הצטרפו לחברה
בעקבות טענות הלקוחות על קשיים בהתחברות וקבלת שירות, מציעה החברה לזכות את מי שחיבורו טרם הושלם ונגבה ממנו תשלום עבור חבילה

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום. בינתיים אין אישור הפעלה לאספקת שיחות לחו"ל צילום: יהונתן שאול
היום דיווחה החברה על הצטרפותם של 50 אלף לקוחות ובאותה ההזדמנות ביקשה ״להתנצל בפני כל אלה החווים עיכובים או תקלות במהלך ההצטרפות. מהחברה נמסר כי לקוח שחויב בפועל עבור החבילה וחיבורו לא הושלם לפני מועד התשלום- יזוכה חד פעמית בחודש הבא״.
בנוסף, מסרה החברה כי היא הגדילה את מספר היעדים לשיחות בינלאומיות ל-31 מדינות במסגרת חבילה המציעה שיחות ללא הגבלה לחו״ל.
בהודעה מטעם החברה נכתב כי "בעקבות ההיענות חסרת התקדים וההצטרפות המרשימה לגולן טלקום, נוצרו עומסים שהובילו לעיכובים, חלקם בתהליך ההרשמה וחלקם בעקבות חסימות מצד חלק מהמתחרות בתהליך הניוד אל חברת גולן טלקום. החברה פועלת במרץ על מנת לתת מענה ופתרון לכל אחת ואחת מהבעיות, מעבה את מוקד שירות הלקוחות, הן במערך הטלפוני ובמערך האינטרנטי באמצעות עמוד הפייסבוק, והן בהגברת כוח האדם הלוגיסטי״.
גולן טלקום קיבלה בשבוע שעבר רישיון מפעיל בינלאומי ממשרד התקשורת להפעלת לשיחות שירותי תקשורת בינלאומיים. החל מסוף יוני אמורה החברה להרחיב את סל השירותים גם לנוסעים לחו"ל ולהציע ללקוחותיה הוזלה ניכרת של שירותי הנדידה בהשוואה לתעריפים הנהוגים בשוק כיום.
אולם משרד התקשורת הורה לעצור את השירות, שכן לחברה אין אישור הפעלה לאספקת שיחות לחו״ל. המשרד אף מצא כי גולן סיפקה את השירות עוד לפני קבלת הרישיון.
המשרד אף הורה להוט מובייל לעצור את שירות השיחות לחו״ל עד שלא תקבל אישור הפעלה.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
