מיכאל לוגסי זכה בתחרות "לתור מוטור"
בתום חודשיים של גוגלמאניה, עם למעלה מ-200,000 דפים שזועקים "לתור מוטור", יוצר מנוע החיפוש 2find הוא הזוכה הגדול בתחרות ויטוס לאירופה בחסות 013 ברק. דפי זהב ו-SEO ישראל זכו בכסף ובארד
  צביקה בשור ועידו קינן
28/2/2005  12:00
לפני חודשיים הזנקנו כאן את תחרות הגוגלמאניה של NRG, וטבענו את הביטוי כמעט נטול הפשר "לתור מוטור". הביטוי, שלא הופיע אז אפילו פעם אחת בגוגל, מופיע היום ביותר ממאתיים אלף דפי אינטרנט. אם להיות כנים, לא ציפינו אפילו לרבע מהמספר הזה.

כמו בכל ספורט, חשובה ההשתתפות וחשובים כל המשתתפים, אבל את הכותרת יכול לאכלס רק אחד – המנצח. והמנצח בתחרות שלנו, האיש שבחיפוש "לתור מוטור" בגוגל היום ב-12:00 היה אתרו במקום הראשון, האיש שיקבל עכשיו כרטיס טיסה לאירופה מתנת 013 ברק, הוא מיכאל לוגסי עם מנוע חיפוש החדשות הישראלי
2find, אחריו דפי זהב, ובמקום השלישי חברת SEO Israel עם אתר 4walls.

התוצאות אושרו על ידי נאמני הציבור שלנו, העיתונאי
גדי שמשון ועורך הדין אביב אילון ממשרד אילון, אגרט ושות'.

אישר, עו"ד אילון
אישר, שמשון
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


ראשי > הרשת > מיוחד > גוגלמאניה

  
  
  
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה  עבור לפורום כתוב לעורך
מיכאל לוגסי: "אני לא יכול להגיד שלא לקחתי רעיונות מהמתחרים, ואני מניח שהם לקחו ממני. מה שניצח את התחרות זה לא קידוד או אופטימיזציה בתוך התחרות, אלא רעיונות שיווקיים מקוריים"
כתבות פרוייקט
המנצח: מיכאל לוגסי
חוקי התחרות
013 ברק מטיסה אתכם לאירופה!
איך לקמבן את גוגל
הימים הראשונים
לתור מצחך זהב מוטור
Latur Motor ביפנית