האיש שאהבנו לשנוא: פרידה מלארי הגמן

ג'יי אר יואינג היה הרשע הראשון שהופיע בטלוויזיה הישראלית. את המתח שיצר הפרק בו הוא נורה אי אפשר להשוות לאף תוכנית ריאליטי

דורון ברוש | 25/11/2012 8:23 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ג'יי אר יואינג היה הרשע הראשון שהופיע בטלוויזיה הישראלית. הוא הוציא אותנו מהכלים. היה לנו רק ערוץ אחד, היינו תמימים וטהורים, לא הכרנו את אופרות הסבון ולא ידענו לגמרי שככה זה טלוויזיה - שכל זה בלוף.
לארי הגמן, הרשע הראשון שהכרנו על המסך
לארי הגמן, הרשע הראשון שהכרנו על המסך צילום: אי-פי-אי


ג'יי אר המציא את החיוך החלקלק והמשומן של סוחר, שתוך כדי שיחה יפשוט את עורך מעליך. כשהוא קימבן אחת לפרק את אחיו בובי, או את אבא ג'וק, או את מיס אלי, רצינו להשתגע מכעס - מה שלימד עד כמה לארי הגמן היה שחקן טוב.

דאלאס באותם ימים היתה השוס של הטלוויזיה. בעוצמה שלה היא השאירה את כולם מאחור, דגדגה רק את מכבי תל אביב בימי חמישי. השאלה הגדולה ששיגעה במשך חודשים מדינה שלמה, ועוד תשעים מדינות נוספות ברחבי הגלובוס בהן שודרה הסידרה, היתה מי ירה בג'יי אר בסוף העונה השלישית.

בלתי אפשרי להשוות את המתח לשאלה מי ינצח בכוכב נולד, רקדן נולד, או הישרדות נולד. השאלה כירסמה בנו אפילו יותר מגורלו של טוני סופרנו בפרק האחרון בסידרה "הסופרנוס‭."‬

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב בואו להמשיך לדבר על זה בפורום טלוויזיה -

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים