בגדי הנשר החדשים של הבירה האלכוהולית
בירה נשר היא לא רק משקה מאלט מתקתק ונטול אלכוהול. בחברה החליטו על תהליך מיתוג שיבליט גם את מקומה של הבירה הלבנה והאלכוהולית בעלת השם הזהה. בדרך החליפו את הנשר שעל התווית
עוד כותרות ב nrg סגנון:
- סיכוי של אחד למיליון: אמא שחורה ילדה בן לבן
- עכשיו אני לומדת לעוף: הצעיפים שיתנו לכן כנפיים
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
על כך נוסיף ונספר שלא רק שנשר מייצרת בירה לבנה, אלא שמדובר בבירה הראשונה שיוצרה אי־פעם בישראל, לא פחות. זה קרה בשנת 1934, ואם תחפשו ממש טוב תוכלו

בגדי הנשר החדשים יח''צ
במצב הנוכחי, כמעט כל ישראלי עדיין יקשר את בירה נשר באופן אוטומטי עם הגרסה השחורה והלא אלכוהולית שלה. המסקנה העיקרית המתבקשת מאותם נתונים, היא שהבירה הלבנה של החבר הוותיק שווקה עד כה בצורה לא יעילה במיוחד.
כדי לשנות את מצבה העגום של הבירה הלבנה, החליטו בחברה לצאת להליך מיתוג מחודש. לשם כך נשכרה ברוב הוד והדר חברת העיצוב בעלת השם הקצר והקליט "Claessensinternational", מהחברות המובילות בעולם לעיצוב משקאות אלכוהוליים.
איך זה נראה? ובכן, הבירה הוותיקה בישראל או לא, הנשר השחור והמוכר כל־כך שניצב על פני הרקע הכחלחל, הוחלף בנשר אמריקאי ובאיור גדול ומפורט יותר,
אז בעיצוב טיפלנו, ועכשיו יש לנו בירה שמזכירה כזו שמשיגים במרכולים בגרמניה או בוויסקונסין. במה לא החליטו לגעת שם? במתכון, שנשאר זהה לטעם המקורי מאז 34'. מה זה אומר? עדין מאוד, מריר בצורה שהיא לעתים כמעט לא מורגשת. משהו שמאוד מזכיר למשל את מילר, ואפילו בקס. ככה המון אמריקאים אוהבים את הבירה שלהם — כחיקוי של בירה צ'כית. הקהל בישראל לרוב אוהב את הבירות שלו עם טעם עמוק ועשיר יותר. ואם כן, מי שאוהב את הבירות שלו בצורה הזו ייהנה מהלבנה של נשר אפילו יותר מזו של מילר. אחרים יכולים למצוא בארץ אפשרויות כבדות יותר להטיח בהן את הראש.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg