ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין רוסי למשרד התיירות
לראשונה מזה שמונה שנים החליט המשרד לפנות ל-1.3 מיליון האזרחים דוברי הרוסית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
7/6/2004 15:41
לראשונה מזה 8 שנים, משרד התיירות יוצא בקמפיין פרסומי לציבור דוברי הרוסי בישראל תחת הסיסמא "גלה את ישראל בעצמך".
 
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אילנה מיכאלי בשני מועדים: בחודש יוני ובחודשים אוקטובר-נובמבר. במסגרת מחקר שוק של האגף לעידוד תיירות פנים במשרד התיירות, הוחלט השנה למקד מאמצים רבים בפלח השוק הרוסי, הדתי לאומי והחרדי. המגזר הרוסי בישראל מונה כ-1.3 מיליון בני אדם.
 
אהובה זקן, מנהלת אגף לעידוד תיירות פנים במשרד התיירות, אומרת כי "מחקרי שוק שנעשו לאחרונה במשרד התיירות מצביעים על הפוטנציאל הרב שטמון במגזר הרוסי, שמהווה פלח שוק חדש. המדיניות החדשה של משרד התיירות היא לפנות לקהלי יעד ספציפיים".
 
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, משרד התיירות פרסם בשנת 2003 בעלות של 3.19 מיליון דולר (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...