ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מיתוג חדש לדיזינגוף סנטר הוותיק
הלוגו החדש ידגיש את המיקום המרכזי של הקניון; באוגוסט יעלה קמפיין פרסומי שיגבה את המהלך
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
28/6/2004 11:26
קניון דיזנגוף סנטר  הוותיק, יוצא במיתוג מחודש שכולל את החלפת הלוגו, בהשקעה של כמיליון שקלים. בנוסף להחלפת הלוגו, יעשה שימוש בסיסמה "משהו קורה בסנטר".
 
המהלך בוצע באמצעות חברת המיתוג OPEN כאשר הלוגו  החדש מאופיין בצבעי לבן-שחור-פוקסיה ומבוסס על אייקון של בועת דיבור המדגיש את מיקומו של הסנטר בלב  העיר. בהמשך למהלך, יצא הקניון במהלך אוגוסט בקמפיין פרסום.
 
מנהלת השיווק של הסנטר, טל לביא,  מסרה כי "מדובר בהחלטה אסטרטגית שמטרתה לבסס את מעמדו של הסנטר כמרכז הקניות, הבילוי והפנאי המוביל בתל אביב, תוך התמקדות בעולם התוכן של צעירים ומתן פתרונות בכל תחום מוצרי הצריכה בלב ליבה של העיר התוססת בארץ".
 
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2003 השקיע הקניון כ-110 אלף דולר בפרסום ואילו ב-2004 עד חודש יוני הושקעו בפרסום כ-62 אלף דולרים (מחיר מחירון, הנתונים בפועל נמוכים בכ-60 אחוזים).

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...