ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרטנר תשקיע 6 מיליון שקל בפעילות הקיץ
איריס בק: "סלקום מחקים אותנו"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/7/2004 12:42
יממה לאחר הודעת סלקום על הקמת מתחם מופעים, מציגה היום חברת פרטנר orange במסיבת עיתונאים את  פעילות הקיץ - Play&Music, שתתקיים זו השנה השנייה.
 
החברה תשקיע כ-6 מיליון שקלים בפעילות שגולת הכותרת בה היא כדור ה-wazzoo - כדור ענק בגודל של 3.5 מטר המסוגל להכיל שני אנשים בתוכו - שיוצב בחוף פרישמן בתל-אביב, בחוף הסטודנטים בחיפה ובחוף לידו שבאשדוד.  כמו כן, יתקיימו בחופים מופעי מוסיקה ופעילויות נוספות, שהכניסה אליהם היא בלא תשלום.
 
סמנכ"ל השיווק של החברה, איריס בק, אמרה היום  כי הפעילות היא חלק מהאסטרטגיה לחדשנות. "הפעילות שאנו מציעים היא לחווייה שונה ומפתיעה, המותאמת לערכי המותג. בדרך זו נעלה את רמת המודעות, נגביר את נאמנות הלקוחות ואת שביעות רצונם לאורך זמן".
 
הפעילות תלווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, שיכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ..
 
אתמול כאמור הודיעה סלקום על פעילות הקיץ שלה בהיקף של מיליון דולר. לדברי בק, את הבידול תנסה פרטנר להשיג באמצעות הכדור הענק, הנתפס כגימיק שיווקי. "כשאתה מצליח, אתה צריך לקחת בחשבון שיחקו אותך", עוקצת בק.
 
יש לציין כי גם פלאפון מתעתדת לצאת בפעילות קיץ ותקים גם השנה את 'העיר האדומה' של אסקייפ באילת בעלות מוערכת של למעלה ממיליון דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...