ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אדלר-חומסקי&ורשבסקי מקים מחלקה לתוכן שיווקי
גילי קצנלנבוגן: "התפתחות מגמת הפרסום סמוי הובילה לדרישת הלקוחות ליצירת שת"פים עם הגופים המשדרים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/8/2004 14:58
משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי /GREY , מקים מחלקה חדשה שתעסוק בתוכן שיווקי. בראש המחלקה יעמוד גילי  קצנלנבוגן שימשיך במקביל גם בתפקידו כמנהל המסחרי של המשרד.

המחלקה, שתורכב ברובה מאנשי מדיה קום - חברת המדיה של קבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי, תעסוק ביצירת שיתופי פעולה בין לקוחות המשרד לגופים המשדרים בהם: טלוויזיה, סלולר ואינטרנט וצפויה להפוך בבוא היום לחברה-בת בקבוצה.
 
"בשנה האחרונה, עם התפתחות המגמה של פרסום סמוי, הרבה לקוחות שלנו הרגישו שגם הם רוצים ביטוי לזה", אומר קצנלנבוגן ל-nrg.
 
קצנלבוגן מעריך כי במהלך החודשיים הקרובים כבר ניתן יהיה לראות ביטוי לשיתופי הפעולה ולדבריו,  "יתכן שיווצר מצב בו לקוחות של מספר משרדי פרסום ישתפו פעולה בתוכנית  אחת".
 
יצוין כי תחום התוכן השיווקי בענף, עדיין אינו מפותח מספיק. אומנם קיימות מספר חברות עצמאיות המתמחות בנושא, אולם בקרב משרדי הפרסום, למעט בגיתם/BBDO ובמקאן אריקסון, טרם סיפקו מענה למגמה הצוברת תאוצה.
 
לדברי יובל לב, מנהל התוכן השיווקי במקאן, "מעט מאוד אנשים בישראל מבינים בתוכן שיווקי ועוד הרבה פחות יודעים לייצר אותו". יחד עם זאת, הוסיף לב כי הוא מאחל לקצנלנבוגן הצלחה ושמח על כך שגם באדלר זיהו את הפוטנציאל שבתחום.
 
על-פי ההערכות, תחום הפרסום הסמוי מגלגל מדי שנה כעשרה מיליון דולר והוא צפוי לגדול כבר בשנה הקרובה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...