ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קופי מויאל - התוצאות
כמו שהבטחנו - איזה קמפיין להראל מויאל מנהלי הקריאייטיב הכי אהבו, ומה יש למנצח להגיד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
10/9/2004 10:22
בשבוע שעבר פרסמנו כאן רעיונות, פרי מוחם היצירתי של קופירייטרים מוכשרים, לקמפיין עבור הכוכב הנולד – הראל מויאל.
 
אתם התרשמתם ועכשיו, כמו שהבטחנו, הבחירה של מנהלי הקריאייטיב. האמת – אפילו אנחנו הופתענו מהפרגון למתחרים.
 
כמעט כולם, ציינו בעדיפות ראשונה את  התסריט של פול פשקובסקי מפוגל Ogilvy, עבור ג'ון ברייס – קורס תכנות מחשבים. מהנימוקים: "יצירתי, מקורי, מפתיע, מצחיק ומתוחכם".
 
פשקובסקי, כוכב נולד?
"ברוב צניעותי לא הכנתי נאום תודה. אומר רק תודה לאקדמיה שבחרה בי. תודה להראל מויאל שנתן לי את ההשראה. להתראות בקאן".
 
גם יתר הרעיונות זכו לתגובות חמות לא פחות, אבל גם אצלנו, כמו בניצנים  – יש רק מנצח אחד.
 
פול פשקובסקי מצד שמאל. "תודה להראל מויאל"
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...