ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מי שמקליק ראשון
לידיעת אנשי האינטראקטיב: בכתבה שלפניכם לא תצטרכו להקליק על ה-X, אבל אם תרצו לדעת מה הקולגות חושבים עליכם- כדאי שתציצו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/10/2004 8:17
לאט אך בטוח מצליח הפרסום באינטרנט להגדיל את חלקו בעוגת הפרסום. חברות אינטראקטיב חדשות נפתחות, המפרסמים מפנים תקציבים וכשהכסף מדבר הקריאייטיב משתולל.
אך נראה שמנהלי חברות האיטראקטיב יתלוננו שהפידבק העיקרי שהם מקבלים על הקמפיינים שלהם מסתכם בשאלה הנצחית "איפה ה- X "?

אז אנחנו החלטנו להרים את הכפפה וביקשנו מחברי הקליקה המצומצמת אך האיכותית, לבחור עבורנו את הפרסומת האינטראקטיבית החביבה עליהם במיוחד. התשובות שהתקבלו מגוונות
ובעיקר מפרגנות, לפניכם חמשת הפרסומות האהודות ביותר.

הפרסומת שזכתה באהדה הגדולה ביותר היא הפרסומת עבור orange datacard 3G מבית היוצר של y&r אינטראקטיב.  הקמפיין האינטראקטיבי שגרם למחשב נייד להשתלט לנו על המסך הביא לתגובות חיוביות מצד הבוחרים.

תימור גורדון, מנכ"ל ARC אינטראקטיב מנמק: "מדובר בפרסומת שיצרה השתלטות חכמה, יפהפיה ומרשימה על המסך במדורי כלכלה ועסקים. הפרסומת משדרגת את הקונספט הפרסומי לקמפיין הכללי".
Orange - השתלטו על המסך
"סנשיין בעיניים"
הפרסומת שדורגה במיקום השני שייכת ל-015 אינטרנט זהב מבית היוצר של אידיאולוגי'ק. הפרסומת, בכיכובו של חיים הכט, מעורר המחלוקת, זכתה גם היא לאהדה רבה.

אלדד זנטי, מנכ"ל אינטרמדיה מסביר: "הקמפיין צבע את הפורטלים המובילים בצהוב ושחור למשך חודש ועשה לנו סנשיין בעיניים. בלתי אפשרי להתעלם מהפרסומת שמחייבת הקלקה מצד הגולש בשלב כזה או אחר. המיני סייט עצמו היה חוויתי וניצל היטב את יתרונות הרשת".
 חיים הכט- לא ניתן להתעלם
x-press yourself
למקום השלישי הגיע הקמפיין עבור פיליפס, תחת הסלוגן "x-press yourself" מבית היוצר של Arc אינטראקטיב. הקמפיין הציג בפנינו אפשרויות שונות לעיצוב השיער. ינון לנדנברג, מנכ"ל משותף באידיאולוג'יק אהב: "משך אותי ה- LOOK המיוחד של הפרסומת. מדובר בקריאייטיב שונה שהצליח לבלוט באתרים השונים".
פיליפס, בטא את עצמך!
wake up!
במיקום הרביעי מדורג הקמפיין של RC קולה מבית היוצר של Grey  אינטראקטיב. הקמפיין עשה שימוש במשחק אינטראקטיבי וחשף את הגולש לפלחי לימון הבנויים בפלאש ולסלוגן: "לצלול לטעם". אנשי האינטראקטיב שפרגנו לקולגות מאדלר דיברו על "פרסומת עדכנית, מאתגרת ואפקטיבית שהייתה נוחה לגולש".
 
לצלול לטעם
קמפיין בטכניקה ויראלית
בנוסף, צויין לטובה קמפיין נס קפה רד-מאג מבית היוצר של MRM PARTNERS  שעשה שימוש בטכניקה הויראלית והציע לגולשים לשלוח את קריאת ה- wake up לחבריהם "טכניקה מעניינת שהצליחה לעורר את הגולשים ולגרום לעניין", כך אומרים החברה.
 
ולנו לא נותר אלא לסכם ולהמתין ליבול הקריאטיבי הבא.
 MRM הצליחו לעורר את הברנז'ה
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...