ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש לחיתולי האגיס
"האגיס פרידום" מתאפיינים במערכת ספיגה משופרת ובאיורי דיסני
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/10/2004 16:23
חוגלה קימברלי משיקה קו חדש של חיתולי האגיס, בהשקעה של 10 מיליון דולר. "האגיס פרידום" החדשים מתאפיינים במעטפת חיצונית אוורירית פי 2 ובמערכת ספיגה משופרת הכוללת דפנות לוכדות נוזלים לשיפור האטימה. בנוסף, מופיעים על-גבי החיתול סיפורי דיסני שונים.
 
החדרת הסדרה תגובה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון. הקמפיין מציג תינוקות מאושרים, המנגנים על כלי נגינה בחצר בסגנון "מיומנה".

היקף שוק החיתולים בישראל מוערך בכ- 600 מיליון שקל בשנה. חוגלה קימברלי תופסת 70% משוק החיתולים עם חיתולי האגיס פרידום, האגיס סופרים וטיטולים פרימיום (נתוני נילסן, ספטמבר 2004).

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...