ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
העולם שייך לצעירים
ההתמקדות בצעירים, השיווק המאסיבי והקמפיין עם צביקה פיק הזניקו ב-2004 את מכירות נוקיה בישראל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/2/2005 11:50
בשנת 2004 עמדו מכירות נוקיה בישראל על קרוב למיליון טלפונים סלולריים - כך מסר היום אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, נציגת נוקיה בישראל. לדבריו, מחצית מהטלפונים שנמכרו היו מדגם 3100 - הדגם אותו פרסם צביקה פיק.
 
את הגידול במכירות ניתן לזקוף בעיקר למאמצי השיווק של החברה, ששולבו עם פרסום משותף ברמה הטקטית, יחד עם המפעילים הסלולריים סלקום ופרטנר.
 
לדברי גרינבוים, ב-2004 הגדילה החברה את תקציבי הפרסום והקד"מ לסכום שיא של מעל 5 מיליון דולר. אסטרטגית החברה היתה ההתמקדות בצעירים, מהלך שהצדיק את עצמו.
 
לדברי גרינבוים, הפעילות השיווקית בקרב הנוער, שכללה בין היתר את אירועי "
נוקיה נייטס" (שבוטלו אחרי שמנחים עודדו צעירים להתפשט במקום) ומופעי אקסטרים בהיכל נוקיה,  הביאה לזינוק של למעלה מ-50% בהעדפת נוקיה בקרב הקהל הצעיר בישראל. זאת על פי מחקרים בלתי תלויים שנערכו ע"י נוקיה העולמית.
 
גרינבוים הוסיף כי "הצעירים והנוער מהווים יעד אסטרטגי מספר 1 בנוקיה העולמית כמו גם בישראל".
 
במהלך 2005 תשיק נוקיה בישראל מספר כפול של דגמים ביחס ל-2004. היום הודיעה יורוקום כעל השקת 3 מכשירי סלולר חדשים ובמהלך 3 החודשים הקרובים, היא צפויה להשיק לראשונה בישראל את שני מכשירי הדור ה-3 החדשים של נוקיה.
 
גרינבוים ציין כי יורוקום סיימה את שנת 2004 עם גידול של למעלה מ-50% במכירות ונתח שוק של למעלה מ-60% בשוק הטלפונים הסלולריים בטכנולוגית ה- GSM. בסך הכל מכרה יורוקם, ב-11 שנות קיומה, מעל 5 מיליון מכשירי נוקיה בישראל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

העולם שייך תמיד לאוהבים הצעירים. צביקה פיק


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...