 |
/images/archive/gallery/264/186.jpg אילן גרינבוים.
צילום: ראובן קסטרו  |
|
|
ההתמקדות בצעירים, השיווק המאסיבי והקמפיין עם צביקה פיק הזניקו ב-2004 את מכירות נוקיה בישראל |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
עירית יוסילביץ' 23/2/2005 11:50 |
|
|
|
|
 |
בשנת 2004 עמדו מכירות נוקיה בישראל על קרוב למיליון טלפונים סלולריים - כך מסר היום אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, נציגת נוקיה בישראל. לדבריו, מחצית מהטלפונים שנמכרו היו מדגם 3100 - הדגם אותו פרסם צביקה פיק. את הגידול במכירות ניתן לזקוף בעיקר למאמצי השיווק של החברה, ששולבו עם פרסום משותף ברמה הטקטית, יחד עם המפעילים הסלולריים סלקום ופרטנר. לדברי גרינבוים, ב-2004 הגדילה החברה את תקציבי הפרסום והקד"מ לסכום שיא של מעל 5 מיליון דולר. אסטרטגית החברה היתה ההתמקדות בצעירים, מהלך שהצדיק את עצמו. לדברי גרינבוים, הפעילות השיווקית בקרב הנוער, שכללה בין היתר את אירועי "נוקיה נייטס" (שבוטלו אחרי שמנחים עודדו צעירים להתפשט במקום) ומופעי אקסטרים בהיכל נוקיה, הביאה לזינוק של למעלה מ-50% בהעדפת נוקיה בקרב הקהל הצעיר בישראל. זאת על פי מחקרים בלתי תלויים שנערכו ע"י נוקיה העולמית. גרינבוים הוסיף כי "הצעירים והנוער מהווים יעד אסטרטגי מספר 1 בנוקיה העולמית כמו גם בישראל". במהלך 2005 תשיק נוקיה בישראל מספר כפול של דגמים ביחס ל-2004. היום הודיעה יורוקום כעל השקת 3 מכשירי סלולר חדשים ובמהלך 3 החודשים הקרובים, היא צפויה להשיק לראשונה בישראל את שני מכשירי הדור ה-3 החדשים של נוקיה. גרינבוים ציין כי יורוקום סיימה את שנת 2004 עם גידול של למעלה מ-50% במכירות ונתח שוק של למעלה מ-60% בשוק הטלפונים הסלולריים בטכנולוגית ה- GSM. בסך הכל מכרה יורוקם, ב-11 שנות קיומה, מעל 5 מיליון מכשירי נוקיה בישראל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
![]()
|
|  | | העולם שייך תמיד לאוהבים הצעירים. צביקה פיק | |  | ![]() |

|
|
|
|