ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בזק בוחרת בעתיד
משנה סיסמה והופכת את המותג "בזק" למוביל, על חשבון המותגים האחרים. המהלך יגובה בקמפיין רחב היקף
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/2/2005 13:20
בזק יוצאת במהלך שיווקי מקיף, במסגרתו היא הופכת את המותג "בזק" למותג המוביל בכל תחומי הפעילות של החברה, ומפחיתה במעמדם של המותגים האחרים.
 
במסגרת זו, יהפוך מותג האינטרנט המהיר  WOW, לתת מותג בשם "בזק - wow”, והסיסמה שליוותה אותו, "אין סוף לסקרנות", תיעלם.
 
גם הסיסמה של בזק, "B בזק - עד שניפגש", לא תופיע יותר בפרסומי החברה, כמו גם הסיסמאות "בזק עסקי - ראש שקט לעסקים", ליחידה העסקית של בזק; "B דיגיטל - בית ללא גבולות", למכשירי הטלפון הביתיים הדיגיטליים, ו"רשת החנויות הגדולה בישראל", הסיסמה שליוותה את רשת חנויות בזק.
 
בזק הודיעה היום (ב') כי תשתמש מעתה, עבור כל מוצרי החברה, בסיסמא "בזק – בכל עתיד שתבחר".

"הרעיון של הסיסמה החדשה הוא לדבר עם הלקוח על העתיד, כשהבחירה היא בידי הלקוח ובזק תהיה איתו בכל עתיד שיבחר", אמר רמי חזן, סמנכ"ל השיווק של החברה. "הגענו למסקנה שבזק, בעידן של התחרות החריפה שבו אנחנו נמצאים צריכה לעבור שינוי תפיסתי. באופן ציורי הייתי מנסח זאת כך: בזק צריכה לחדול להיות לוחם סומו ולהפוך להיות סמוראי  - קלה, זריזה ועם מסרים חדים וברורים".
 
המהלך יגובה במסע פרסום רחב היקף באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שיכלול מודעות בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בעיתונים ובאינטרנט, בהיקף מוערך של 1.5 מיליון דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

עובדי בזק יבחרו סיסמה ולוגו חדשים לחברה


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...