 |
/images/archive/gallery/264/502.jpg עמיקם כהן, יעקב גלברד ויצחק פטרבורג
צילום: רובי קסטרו. עיבוד מחשב  |
|
סלקום: "דברי עמיקם כהן מהווים לשון הרע" |
|
מלחמות הסלולר נמשכות והפעם עם השקת מכשיר הבלקברי. פרטנר: "סלקום ממשיכה במדיניות של הטעיה שיטתית של הציבור"; סלקום: "עמיקם כהן מתבכיין ומאבד את עשתונותיו" |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
שמוליק שלח 14/4/2005 19:01 |
|
|
|
|
 |
המלחמה בין החברות הסלולריות מתפתחת. כפי שהיה בהשקת הדור השלישי כך גם בהודעה היום על הבאת מכשיר הבלקברי לארץ, נלחמות החברות מי היה ראשון, ומגיעות לרף חדש בעימותי האגו ביניהן.
RIM, עימה חתמו החברות הישראליות, פירסמה הודעות לעיתונות בהם מפורטות שתי העיסקאות – עם סלקום ופרטנר. למרות זאת, נראה כי ההודעה של סלקום על השקת השירות בארץ הפתיעה את פרטנר שכבר לפני חודשים הודיעה על כוונותיה להביא את המכשיר לארץ.
בהודעה שפרסם דובר פרטנר, נאמר כי "סלקום ממשיכה במדיניות של הטעיה שיטתית של הציבור וממשיכה לדווח על ראשוניות בתחומים שונים של תעשיית הסלולר, בהם פרטנר מובילה את השוק בהפרש ניכר.
"וכך הולכת מסכת ההטעיות ונמשכת. פרטנר מצטערת צער רב על הנורמות הפסולות בהתנהגותה של סלקום והיא בטוחה שלקוחותיה של סלקום לומדים להכיר את ספק השירות הסלולרי שלהם ולהעריך את יכולתם לסמוך על מילתו".
בסלקום לא אהבו, בלשון המעטה, את התבטאויותיו של מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן, ואף טענו כי הם בוחנים האם מדובר בהוצאת לשון הרע. סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוסי לובטון, אמר כי "עמיקם כהן, הילד שלקחו לו את הצעצוע, מתבכיין שנית, ומאבד את עשתונותיו נוכח שרשרת ההצלחות האחרונה של סלקום, שפרטנר מתקשה להגיב עליה.
"אנחנו ממליצים למר כהן להיכנס לאתר האינטרנט של יצרנית בלקברי, ולקרוא בעצמו את הודעתה לבורסה על ההסכם שחתמה עם סלקום. ההסתתרות של עמיקם כהן מאחורי הודעות דוברו לא תוכל לכסות על חוסר האונים של פרטנר ועל התגובה ההיסטרית למהלכיה המוצלחים של סלקום".
בינתיים, בשקט שלפני הסערה ואחרי הפרסום של המתחרות, הודיעה גם פלאפון כי תשווק בארץ את מכשיר הבלקברי. גם היא טוענת כי תשיק בתוך שלושה חודשים את השירות ובמהירות גבוהה יותר מאשר המתחרים.
דבר אחר שעבר בשקט הוא המחסור באינפורמציה הבסיסית, כגון תנאי השירות החדש, בו צריכה להיות התחרות האמיתית. מצד שני, כאשר נוכחים בכל האנרגיות שמבוזבזות על מלחמות האגו בין החברות, למי נשאר כוח להילחם גם על המחירים?
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|