ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מצמצמים היקפים
אסם משיקה, לראשונה בישראל, רוטב לסלט 0% שומן ומצפה להגדיל את קטגוריית רטבי הלייט כולה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/5/2005 12:22
בהמשך לטרנד הבריאות העולמי: חברת אסם משיקה לראשונה בישראל, רוטב לסלט בעל 0% שומן.

הרוטב - ויניגרט הדרים לייט - מושק לקראת עונת הקיץ, שלדברי החברה, מאופיינת בצריכה גבוהה של סלטים ובמודעות גבוהה לנושא הגיזרה.

לילך טל, מנהלת השיווק של  החטיבה הקולינארית בחברה: "אסם רואה חשיבות רבה, בהובלת החדשנות והגיוון בקטגורית הרטבים. אנו מאמינים כי מהלך זה מספק פתרון לצורך אמיתי הולך וגדל בקרב הצרכנים, המבקשים רוטב דל בקלוריות ושומן, מבלי לוותר על איכות הטעם".

טל מעריכה כי  השקת הרוטב תביא לגידול משמעותי במכירת רטבי הסלט של החברה, ותגדיל את קטגוריית רטבי הלייט כולה.

יצוין כי בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות הצרכן לתזונה נכונה ומאוזנת, גדל סגמנט הלייט והוא מהווה כיום כ-53% משוק הרטבים, לעומת 46% אשתקד. בשוק הלייט, נהנית אסם מנתח שוק של 86% (נילסן פברואר, כספי).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...