מסביב לגלובוס
קמפיין ויאטנם של Yes בגמר תחרות ה-AME בניו יורק
ה- AME היא תחרות של אפקטיביות שיווקית, מהחשובות בעולם, בדומה לתחרות האפ"י הישראלי. הזוכים בתחרות הם אותם מהלכים שהוכיחו אפקטיביות שיווקית תוך שילוב של אסטרטגיה וקריאייטיב פורצי דרך.
הקמפיין של yes מועמד לזכייה בזכות העברת המסר האפקטיבית המתמקדת באיכות הצפייה יוצאת הדופן לה זוכים לקוחות yes בביתם. תהליך השיפוט בוחן האם המהלך כולל רעיון יוצא
בתחילת יוני 2006, יצאה חברת yes בקמפיין מבית היוצר של "מקאן אריקסון", תחת הסלוגן: "חוויה קולנועית גדולה מהחיים" – yes impact. הקמפיין הזמין את הצופים להנות מחוויה הקולנועית הטובה ביותר הכוללת צפייה בפורמט המסך הרחב, ואיכות שמע דולבי. עלות הקמפיין הוערכה בכ- 700,000 דולר . לצורך המחשת החוויה הקולנועית נבחרה סיטואציה קיצונית של מחנה שבויים אמריקני, בלב הג'ונגלים של ויאטנם.