גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מסביב לגלובוס

קמפיין ויאטנם של Yes בגמר תחרות ה-AME בניו יורק

NRG מעריב | 27/9/2006 12:19 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קמפיין yes impact (קמפיין ויאטנם), של yes ומקאן אריקסון, הגיע לגמר תחרות ה- AME היוקרתית הנערכת בניו יורק. הקמפיין של Yes הוא הקמפיין הישראלי היחיד שהגיע לגמר.

ה- AME היא תחרות של אפקטיביות שיווקית, מהחשובות בעולם, בדומה לתחרות האפ"י הישראלי. הזוכים בתחרות הם אותם מהלכים שהוכיחו אפקטיביות שיווקית תוך שילוב של אסטרטגיה וקריאייטיב פורצי דרך.

הקמפיין של yes מועמד לזכייה בזכות העברת המסר האפקטיבית המתמקדת באיכות הצפייה יוצאת הדופן לה זוכים לקוחות yes בביתם. תהליך השיפוט בוחן האם המהלך כולל רעיון יוצא
דופן – ומבוסס מחקרית, המוביל לתוצאות עסקיות ושיווקיות לאורך זמן. הפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו בין ה- 25 ל- 27 בפסטמבר.

בתחילת יוני 2006, יצאה חברת yes בקמפיין מבית היוצר של "מקאן אריקסון", תחת הסלוגן: "חוויה קולנועית גדולה מהחיים"  –  yes impact. הקמפיין הזמין את הצופים להנות מחוויה הקולנועית הטובה ביותר  הכוללת צפייה בפורמט המסך הרחב, ואיכות שמע דולבי. עלות הקמפיין הוערכה בכ- 700,000 דולר . לצורך המחשת החוויה הקולנועית נבחרה סיטואציה קיצונית של מחנה שבויים אמריקני,  בלב הג'ונגלים של ויאטנם.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים