מגישים את הנקמה קרה
לנוכח הירידה החדה בנתח השוק של הרבוע הכחול, קשה להבין את האסטרטגיה של ויסמן: מדוע פתח חזית נוספת מול החרדים, במקום להשקיע את הזמן במציאת פתרון למשבר
ויסמן, שראה ורתח, התקשה לעצור את זעמו ומיהר לפרסם מודעות ענק שבהן העלה את השאלה: "מי המרוויח הראשון מעימות בין רשת הרבוע הכחול לעדה החרדית"? קשה היה שלא להבין שלשיטתו, מי שהצית את האש בין החרדים לבינו, הם לא אחרים מראשי קבוצת שופרסל.
גם באותם ימים, ועל אחת כמה וכמה בדיעבד ונוכח הירידה החדה בנתח השוק של הרבוע הכחול, קשה להבין את האסטרטגיה של ויסמן. לא היה ברור מדוע במקום להשקיע את הזמן במציאת פתרון למשבר, בחר ויסמן לפתוח חזית נוספת המונעת רובה ככולה מענייני אגו.
בשופרסל לא התפתו ליפול
במקביל, הם קידמו במרץ תת-רשת חרדית חדשה עד שהגיעו לשלבים האחרונים בהקמתה.
בינתיים, הצדדים לקחו את עו"ד יעקב ויינרוט שיפשר ביניהם. אלא שנוסחת הפשרה עדיין לא נמצאה, החרם לא הוסר, והחרדים ממשיכים להדיר את רגליהם משפע שוק ומשלמים בקופות של שופרסל.
נהוג לומר שהנקמה היא מנה שיש להגיש קרה, ונראה כי זה בדיוק מה שעושה שופרסל. יכול להיות שוויסמן צודק ואכן היא זאת שעומדת מאחורי הלהטת הרוחות במגזר החרדי. אבל החיים, וכעת גם המספרים, מלמדים שלא רק בכביש עדיף להיות חכם ולאו דווקא צודק.