הנקל ממתגת מחדש את סוד ומייקרת את מוצריה

אחרי שהזניחה את מותג סוד 5 שנים, הנקל פועלת לחיזוקו בהשקעה של 3 מיליון שקל; החברה גייסה את נעמה קסרי, זוכת "הישרדות" לפרסומת

נורית קדוש | 2/5/2012 8:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי שהזניחה את התמיכה במותג הניקיון סוד במשך 5 שנים, חברת הנקל פועלת לחיזוק כוחו בהשקעה של 3 מיליון שקל. בחברה הוחלט לנטוש את מוצרי הבסיס הזולים וכעת היא משיקה סדרות מוצרים, שמיוצרים בטכנולוגיה חדשנית של הנקל העולמית, במחיר הגבוה בכ-70% מהמחיר הנוכחי. לדוגמה, נוזל לשטיפת רצפות שעלה עד כה 10 שקלים יעלה בנוסחה המחודשת 18 שקל. 

הנקל גייסה את נעמה קסרי, זוכת תוכנית הריאליטי "הישרדות", לטובת המיתוג מחדש הנושא את הסלוגן: "הסוד הוא בניחוח". המותג סוד הוא שחקן מרכזי בקטגוריות הכביסה וטיפוח
הבית. 

דני שרף, נשיא הנקל: "המותג סוד הוא חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית זה 5 עשורים. עם זאת, מצאנו לנכון לרענן את המותג תוך התמקדות בחדשנות ובמובילות טכנולוגית במוצרי המותג. מטרת המהלך היא מיצוב מוצרי סוד כמובילי הקטגוריות השונות, כמתקדמים וכמותאמים לצורכי הקהל הישראלי ולכיסו".

שרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק בחברה: "במטרה להגדיל את נתח השוק של המותג בכ-10% בכל קטגוריה איחדה החברה את נראות המותג והשיקה סדרת מוצרים חדשנית הממצבת את סוד כאופציית הביניים ברמת מחירים אטרקטיבית".
צילום: ענת מוסברג
נעמה קסרי צילום: ענת מוסברג
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים