חיתולי האגיס יושקו באריזות נפרדות לבנים ולבנות

ההבדלים העיקריים בין החיתולים יתבטאו בעיצוב ובמיקום החומרים הסופגים. הערכה היא כי המחיר יישאר זהה, אך כמות החיתולים לאריזה תופחת

נורית קדוש | 15/7/2012 9:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בניסיון לתת מענה לצרכים ספציפיים של הורים לתינוקות חוגלה משיקה חיתולים שונים לבנים ולבנות. תחת מותג האגיס תשיק חוגלה חיתולים המותאמים במיוחד למין התינוק.
חיתולי האגיס לבנים. פחות פריטים באריזה
חיתולי האגיס לבנים. פחות פריטים באריזה יח''צ


מלבד ההתאמה שתבוא לידי ביטוי במיקום חומרי הספיגה, יכלול המהלך גם התאמה עיצובית באמצעות שימוש בדמויות של מיני ומיקי מאוס על החיתולים, בהתאם   למין. לפי ההערכה חוגלה לא תשנה את מחיר האריזה, אך כמות החיתולים בכל אריזה תופחת ב,10%- כך שהמחיר לחיתול בודד יהיה גבוה יותר.

 להאגיס יש כיום חיתולים המותאמים ספציפית לבנים ולבנות, אך אלו קיימים רק בסדרת "פול אפס," המיועדת לתקופת הגמילה מחיתולים.

לקראת השקת הסדרה החלה חוגלה לפני כחודש לצמצם את שיווק מותג האגיס מכותנה אורגנית. בחברה ביקשו לא להתפרס על סדרות רבות מדי ולמקד את התמיכה השיווקית במוצר החדש, לצד   מוצר הדגל
"פרידום," שמשודרג כעת ל"פרידום פלוס."

לדברי גורמים בחברה, סדרת חיתולים זו מתאפיינת בטכנולוגיית ספיגה דינמית הכוללת שכבה ללכידת נוזלים, מערכת תעלות אקטיבית שמפזרת את הנוזלים על פני שטח החיתול באופן שווה ואמצעים להתאמה לגוף התינוק. שדרוג המוצרים לסדרה החדשה לא כלל שינוי במחיר.

האגיס, שהושק בישראל בשנת 1996 הפך למותג מוביל, אך חוגלה ממשיכה לחזקו באמצעות השקת חיתול חדש כל שנה וחצי. כך, השקת חיתולי הג'ינס בישראל ב-2008 גרמה לקימברלי קלארק העולמית להשיק את המוצר ב-10 מדינות נוספות.

התחרות הגוברת בשוק החיתולים בישראל באה לידי ביטוי בהפיכת המוצר ל"לוס לידר" - רשתות השיווק מוכרות אותו במחירי הפסד כדי למשוך לקוחות לחנות. במהלך השנה החולפת התגברה התחרות עם כניסת חיתולי בייביסיטר, הנותנים מענה ללקוחות מוטי מחיר.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים