משקיעים ישראלים: נפתח קו חדש לניו-יורק באפריל 2013
המשקיעים נפגשו עם מנכ"ל משרד התיירות, שהבטיח לסייע בהנפקת ההיתרים. בשנים האחרונות נכשלו ניסיונות להיכנס לקו זה

בקרוב קו יומי חדש לניו יורק? צילום: אי-פי
הישראלים אמרו לבר ניר כי הם מזהים צורך בטיסה נוספת ליעד זה במחירים מוזלים, והוא השיב כי יהיה מוכן לסייע להם בכל הנוגע לרגולציה ולקבלת האישורים המתאימים. המשקיעים מתכננים להפעיל טיסה יומית באמצעות חכירת מטוסים.
על קו ניו-יורק-תל-אביב יש תחרות עזה כבר כיום. לצד אל על והחברות האמריקאיות יונייטד איירליינס ודלתא איירליינס, גם חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס מתכננת לקבוע מחירים אטרקטיביים בקו איסטנבול-ניו-יורק ולהגדיל את מספר הטיסות השבועי בין תל-אביב לאיסטנבול ל.32-
בשנתיים האחרונות היו כמה ניסיונות של אנשי עסקים ישראלים להפעיל טיסות בקו ניו-יורק-תל-אביב, אך כולם כשלו לבסוף.
גורם בענף מעריך כי החדירה לשוק זה אינה פשוטה, בין היתר בשל מועדוני הנוסעים ותוכניות הנאמנות שמפעילות החברות הגדולות,
לצד הקושי של חברה קטנה לשמור על יציבות תפעולית במקרים של תקלות במטוס. לחברת תעופה גדולה יהיה קל יותר להפעיל מטוס גיבוי, אך הדבר אינו נכון לגבי חברה שמפעילה שני מטוסים בלבד ולכן צריכה לבטל טיסות במקרה של בעיות מכניות.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
