גזית אינה עונה
באתר nrg תלונה התקבלו מספר תלונות של לקוחות מאוכזבות של רשת נעלי גזית, אשר נתקלו בשירות לקוי ויחס מזלזל מצד הרשת. גם ניסיונותינו לקבל את תגובת החברה עלו בתוהו
מיטל, לקוחה מאוכזבת, מספרת כי בקיץ האחרון רכשה נעלי סירה בסניף גזית בקניון עזריאלי. לאחר שנעלה אותן חמש פעמים בלבד, נפל העקב. כשהביאה את הנעל לתיקון, אמר לה הזכיין של גזית באזור המרכז, כי עליה להגיד תודה שבכלל מתקנים לה את הנעל, שכן אין לו אחריות על "פליפרים" (הגומי שמודבק על העקב).
לאחר התיקון הראשון מצאה עצמה מיטל שבה שלוש פעמים נוספות לתקן את הנעל, בכל פעם עם אותה הבעיה. "כל גיחה שלי לחנות עולה לי עשרה שקלים, גוזלת זמן יקר, וזאת מבלי להזכיר את עוגמת הנפש שאני חשה בכל פעם שתוך כדי הליכה שהעקב עף ואני מוצאת את עצמי צולעת ברחובות", מספרת מיטל המתוסכלת.
כיום נמצאות הנעליים שוב בתיקון אצל גזית, ומיטל מנסה זה חודשים ארוכים להשיג את מחלקת שירות הלקוחות של נעלי גזית, כדי לקבל את כספה בחזרה, במקום את הנעליים הפגומות.
במקרה של הלקוחה סטפני - דרשה הרשת תשלום לא מבוטל כדי לקבל את הנעל חזרה במצב בו היא רכשה אותה. סטפני רכשה מגפיים בסכום של 400 שקל, בסניף גזית בקניון הנגב. הייתה רק בעיה קטנה - האבזם מסביב לרגל לא נסגר, והיה צריך לעשות בו חור נוסף (כמו בחגורות). המוכרת הציעה לבצע ללא תוספת תשלום גם הרחבת שרוול, אשר לא אמורה לשנות כלל את מראה הנעל, והבטיחה כי תוך 2-3 ימים תשוב הנעל מתיקון.
הנעל שבה מתיקון רק כעבור שבועיים, וסטפני נדהמה לגלות כי הנעל שונה לחלוטין מזו שרכשה - כל החלק החיצוני של המגף כבר לא מעור אלא מגומי. מנהל החנות, שניסה בתחילה להתכחש לבעיה וטען שזהו התיקון אותו ביקשה סטפני, הודה לבסוף
לאחר שעברו מספר ימים ואיש לא יצר עמה קשר, הצליחה סטפני להשיג את מנהל החנות, אשר הציע לה כי כפיצוי, בתוספת 200 שקלים נוספים לקבל עוד נעל זהה לזו שרכשה. "באותו רגע הרגשתי כל כך מושפלת על כך שהוא חושב שאני עד כדי כך מטומטמת... הסברתי לו, כבר מתוך ייאוש, שאני לא רוצה את הנעל הזו אלא נעל חדשה או החזר כספי. הוא מסר שוב כי יבדוק זאת ויחזור אלי תוך שעה-שעתיים, וכמובן שלא חזר אלי עד היום".
גם הסיפור של הלקוחה סיון - תחילתו בתשלום וסופו בעגמת נפש: סיון הזמינה זוג נעליים בסניף גזית בקניון גירון באשקלון. מחיר הנעלים היה 280 שקל, והיא התבקשה לשלם 100 שקל מראש. הובטח לה כי בתוך שלושה ימים יגיע הזוג המיוחל. לאחר שחלף שבוע, והנעליים לא הגיעו, ביקשה סיוון החזר של הכסף ששילמה כדי שתוכל לרכוש את אותו הזוג בסניף אחר של הרשת, בו הוצע במחיר זול יותר.
בסניף סירבו להשיב לה את כספה, ולטענתה, אמרה לה זכיינית הרשת: "אם יש לך בעיה, תתבעי אותנו". מחוסר ברירה נאלצה סיון להמתין שבוע נוסף עד אשר הגיעו הנעליים, וכאמור - לשלם עליהן מחיר גובה מזה שיכלה לשלם בסניף השני.
כפי שהתקשו לקוחות נעלי גזית המאוכזבות לקבל מענה משירות הלקוחות, כך התקשינו אנו להשיג את תגובת הרשת, אשר עד לזמן פרסום הכתבה לא נענתה לפנייתנו ולא הגיבה על תלונות הלקוחות.
nrg תלונה שם לעצמו למטרה לעזור בשיפור תרבות השירותים שניתנים בארץ. דרך האתר כולכם יכולים להתלונן על עוולה שנגרמה לכם, על שירות שלא קיבלתם או על יחס לא הוגן. לאחר מילוי הפרטים, תלונתכם תועבר ישירות לגוף עליו אתם מלינים והגוף ישיב לפניותיכם באמצעותינו. באם נראה שאכן נגרם לכם אי-צדק משווע, נתגייס למענכם ואולי גם נפרסם את המקרה ב-nrg כלכלה.
לשליחת תלונה היכנסו לאתר: nrg תלונה