גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


לא קלה דרכנו

לקוחות רבים של רשת נעלי טו גו התפלאו לגלות כי הנעליים התפרקו זמן קצר בלבד לאחר הקנייה. אמון הציבור: מדובר בתופעה חריגה. רשת טו גו: לעולם לא נעשה עוול צרכני במכוון

לירן דנש | 18/10/2007 17:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בחודשים האחרונים הצטברו באתר צרכנות הוגנת, ובמקביל, במוקד התלונות של אמון הציבור, תלונות רבות נגד רשת חנויות הנעליים טו גו (TO GO) שמספרם עומד ביחס חריג למספר התלונות שמתקבל על חברות אחרות באותו סדר גודל בענף.

בדיקת התלונות העלתה בין היתר בעיות חוזרות באיכות המוצר כאשר מספר תלונות נוגעות לקרעים, פגמים, ושברים בעקב ימים ספורים לאחר הרכישה וסירוב של החברה להחליף את הזוג הפגום. באחת התלונות נטען כי יומיים לאחר רכישת נעליים, הן נקרעו.  לאחר מספר שבועות של דין ודברים הסכימה החברה להחליף אותן וגם הנעלים החדשות נקרעו - אך מאז לא הצליחה הלקוחה ליצור קשר עם  העסק.

תלונה נוספת מספרת כי הנעל התקלפה בסוליה שהיא דמוי עץ ומודבק עליה טפט. כאשר ניגשה המתלוננת לחנות אמרו לה כי הם אינם מתקנים או מחזירים את הכסף וכי אין דרך לפתור את הבעיה. גם במוקד שירות הלקוחות לא סייעו למתלוננת.

עו"ד עינת ברכה, היועצת המשפטית של ארגון אמון הציבור מציינת כי מכירת נעליים פגומות מראש, דבר המתגלה בשימוש ראשוני, או במועד הסמוך לרכישה, מהווה הפרת התחייבות של העסק למכור מוצר תקין ולפיכך יש לצרכן את הזכות לבטל את העיסקה ולקבל את כספו בחזרה או לקבל מוצר זהה תקין.

לדבריה, צרכן המקבל נעליים פגומות הדורשות תיקון לאחר שימוש ראשוני בלבד מקבל לאחר התיקון מוצר פחות טוב מזה שהוא רכש מכיוון שמדובר למעשה בנעליים מחודשות. בכל מקרה, כאשר צרכן רוכש נעליים ועושה בהן שימוש, הוא זכאי לצפות שאם יש בעיה היא תתוקן בהקדם והוא לא יישאר ללא נעליו לתקופה ארוכה.

ברכה מדגישה, כי תלונות חוזרות על ליקוי במוצרים מלמדות על כשל בסיסי באיכות המוצרים באופן שמחייב לא רק את החלפת הנעליים אלא גם את פיצוי הצרכנים בגין הטרחה, וכן הפסקת התקשרות עם ספקים שסחורתם נמצאה פגומה באופן שיטתי.

באמון הציבור מציינים כי איכות הנעליים של החברה הגיעה אף לבית המשפט. בפסק דין שניתן בבית המשפט בפתח תקווה נגד נעלי טו גו, בנוגע למקרה בו הנעליים נפגמו תוך שבועיים מיום הקניה, פסק בית המשפט לתובעת פיצוי מלא בגין עלות הנעליים וכן הוצאות בסך 600 שקל. השופט קבע, כי התעקשות החברה בלתי עניינית מפני שלא מצאה לנכון לפצות את התובעת מלכתחילה אלא להציע לה נעליים חדשות שלא היו לשביעות רצון התובעת.

מאמון הציבור נמסר, כי בתגובה לדוח הבקרה ענתה חברת טו גו כי שירות הלקוחות של החברה מתבסס כולו על מתן תשובות הולמות ותמיכה רבה ככל המתאפשר לבעיות המופנות מצד הלקוחות, תוך הגינות צרכנית ושמירה על חוקי ההגנה לצרכן.

עוד נמסר, כי נעליים הן מוצר בעל בלאי טבעי המשתנה מלקוח ללקוח, עקב ההבדלים בהרגלי ובאופן השימוש המשפיע השפעה ישירה ומוכחת מדעית על תוחלת זמן השימוש.

לדברי החברה "אנו רואים בכל לקוח עולם ומלואו וכבודו של כל לקוח במקומו מונח, לא היה ולא יהיה לעולם מקרה בו ייעשה עוול צרכני במכוון על ידי טו גו". 
מהי צרכנות הוגנת?

אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם

או על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי.

לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות הוגנת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים