גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מה גאידמק היה אומר על זה?

מכשיר דור שלישי בחינם? לא בדיוק. נציגי המכירות של פלאפון מבטיחים שידרוג בחינם אבל רק מפגש פנים אל מול פנים עם איש המכירות יגלה את האמת - צריך להתחייב לשלוש שנים

לירן דנש | 14/10/2007 13:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מסע הפרסום של פלאפון, בכיכובו של ארקדי גאידמק, מציע ללקוחות החברה לשדרג בחינם את המכשיר שברשותם לטלפון מהדור השלישי. גם לקוחות שפיספסו את הקמפיין רחב ההיקף קיבלו את המידע מנציגי השירות הנלהבים של פלאפון שהתקשרו ללקוחות החברה והבטיחו להם לשדרג להם את המכשיר אחרי שיפגשו בביתם עם איש מכירות.

עד כאן - הכל טוב ויפה, אך מי שאכן נפגש עם הנציג גילה שהמבצע לא וורוד כפי שמציגים אנשי השיווק בטלפון. תלונות שהגיעו לצרכנות הוגנת מלמדות שנציגי השירות לא חשפו את כל האמת וכי רק מי שפגש את נציג השירות כבר יודע שהשידרוג מותנה בחתימה על התחייבות לפלאפון למשך 36 חודשים.

"כאשר שוחחתי בטלפון עם נציגת השירות התלהבתי מאוד מהמבצע, אך למרות זאת שאלתי אותה האם הוא כרוך באיזשהי התחייבות מצידי", מספרת נ' מהמרכז. "הנציגה לא ענתה לי ישירות ורק סיפרה לי על המכשיר החדש והמופלא מהדור השלישי ודחקה בי להפגש עם נציג השירות פנים אל מול פנים ואמרה שהוא כבר יסביר לי את הכל", ממשיכה נ'. "לא ויתרתי ושאלתי אותה שוב ושוב האם המבצע הוא באמת בחינם - והיא אמרה לי שכן. יום לאחר מכן נפגשתי עם נציג השירות ולאחר שתיאר בפני ארוכות את המבצע, חשף כי אם אכן אקבל את המכשיר אאלץ להתחייב ל-36 חודשים. על כן, בסופו של דבר בחרתי לוותר על המבצע".

"אני הרגשתי שמנסים לעבוד עליי", מספרת נ' שמציינת שאומנם לא מדובר בשקר אבל מוסיפה שאין זה הוגן "להכריח" לקוחות לפתוח את ביתם ולהקדיש את זמנם לאנשי המכירות בתואנות שווא. "אם הייתי יודעת שזה המבצע - לא הייתי מבזבזת את הזמן שלי מלכתחילה", אומרת נ'.

מחברת פלאפון נמסר כי "בכל פרסומיה מציינת החברה את תנאי ההצטרפות למבצע, וכך עשתה גם במבצע זה."

האם יש כאן איזו בעיה חוקית או מוסרית? עו"ד עינת ברכה, ראש המחלקה המשפטית בארגון אמון הציבור, מסרה כי לפי האמור בתלונה החברה הפרה את חובת הגילוי המוטלת עליה. תקופת התחייבות ל-36 חודשים היא תנאי מהותי ומרכזי בעיסקה המשפיע על החלטת הצרכן בדבר העיסקה. זכותו של הצרכן לקבל מענה מראש לעניין זה על מנת להחליט מראש אם הוא מעוניין בפגישה עם נציג החברה.

באופן כללי, מוסרת ברכה, במוקד התלונות של אמון הציבור מתקבלות דרך קבע תלונות רבות על סירוב של עסקים בענפים שונים למסור מידע מהותי מראש, זאת על מנת ליצור פגישה של איש מכירות עם הצרכן ואז להפעיל עליו לחץ שיווקי אגרסיבי.
מהי "צרכנות הוגנת"?

אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם או

על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי.

לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות הוגנת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים